Re: 請大家提供治療失戀的方法 #392438 - 2004-07-24 12:16:02 謎之人 雙喜臨門 註冊: 2004-01-07 文章數: 2915 既然有分手這個想法,你已經不愛他了!而且你的容忍已到了極限!你對他的不是 不能容忍,多年的勸阻也不能改變及解決!我讓步,但他不讓步!係埋一齊都唔開心!想唔走都唔得啦! _________________________ 妙法蓮華經 ↑