littleyu你好啊, 
對不起,
我是 made in hong kong 的. :lo
文不達意...令 littleyu大誤會啦!

i was dreaming 呢!
好羨慕語蘭大大, 想到,就做到!

反觀自己,一生响往的...小石屋...種花花...養小狗...圉繞青山綠水...
何時可得?
or just a dream forever ?

祝各大大理想得達! 不枉此生!


對不起,
我是 made in hong kong 的. :lo文不達意...令 littleyu大誤會啦!

i was dreaming 呢!
好羨慕語蘭大大, 想到,就做到!

反觀自己,一生响往的...小石屋...種花花...養小狗...圉繞青山綠水...
何時可得?
or just a dream forever ?

祝各大大理想得達! 不枉此生!

前一個議題
索引