其實女性既第六感很準確..只不過一時間接受不了..
如果要對方說出口..先至死心..那太醜樣囉..
許多情況都是已行為交代一切..很少會直接說出口...
因太傷害對方..其實都係想對方奈疚..而令自己心靈上好過一點..
或者正代表真的不死心和放不下..誰想做罪人呢..真係好難開口?
如果要對方說出口..先至死心..那太醜樣囉..
許多情況都是已行為交代一切..很少會直接說出口...
因太傷害對方..其實都係想對方奈疚..而令自己心靈上好過一點..
或者正代表真的不死心和放不下..誰想做罪人呢..真係好難開口?
前一個議題
索引