你怕鬼嗎? 當然怕。。。嘩嘩嘩
我見過鬼。記得是小學四年級﹐大約下午四點多時﹐回到家中一個人,想沖涼。"咦 ﹗
無內褲﹐一定我細佬又放錯入阿媽個抽櫃”我心想﹕“入去睇下先”。誰不知入
到阿媽間房﹐一開抽櫃﹐見到一隻白雪雪。。。上了鮮紅色手甲油。。。鬼..手一隻。
當時嚇到我衝出廳。嘩嘩嘩。。。阿媽。。。
我無話俾家人聽﹐事關我想若果我保密﹐隻鬼手就不再出耒。。。果然無再耒。。。
不過我有幾年無疸打開阿媽個抽櫃。我之後走去買了個玉佛鍊放上神檯過晚夜﹐第
二日就陀住。
可恨我記性特別好,連呢些都記得....想起都心寒
我見過鬼。記得是小學四年級﹐大約下午四點多時﹐回到家中一個人,想沖涼。"咦 ﹗
無內褲﹐一定我細佬又放錯入阿媽個抽櫃”我心想﹕“入去睇下先”。誰不知入
到阿媽間房﹐一開抽櫃﹐見到一隻白雪雪。。。上了鮮紅色手甲油。。。鬼..手一隻。
當時嚇到我衝出廳。嘩嘩嘩。。。阿媽。。。
我無話俾家人聽﹐事關我想若果我保密﹐隻鬼手就不再出耒。。。果然無再耒。。。
不過我有幾年無疸打開阿媽個抽櫃。我之後走去買了個玉佛鍊放上神檯過晚夜﹐第
二日就陀住。
可恨我記性特別好,連呢些都記得....想起都心寒
前一個議題
索引