Re: 請問是否適合做地產經紀? #448580 - 2004-11-26 05:44:34 劉雲龍 亢龍有悔 註冊: 2004-02-20 文章數: 794 來自: 台灣 大企業囉..比較好混ㄚ..嘿嘿..自己出來做太辛苦啦... ↑