Re: 哪時辭職對我最好呢? #1016834 - 2008-03-10 09:20:54 言悅 見龍在田 註冊: 2008-02-27 文章數: 25 那我應否辭去呀?要我常被人鬧,好討厭呀...嗚嗚嗚...那我應否辭去呀? ↑