Re: 世貿出了什麼問題? #650589 - 2006-01-06 09:49:01 飛狐 或躍在淵 註冊: 2005-09-29 文章數: 265 來自: 香港 我對佢鬧香港警察那番說話...感到十分反感~! _________________________ 所謂 "真訣少虛言,偽訣多花巧" 我係串係口臭,係朋友就唔好唱衰我! ↑