世貿期間陳日君主教好唔掂!呢個人用利教會做後台,o係o度亂講野!
WTO單野仲離奇!係電視都睇到D 警察真o係好克制,已經算好忍得 D 示威者啦!
D 示威者搞事搞暴亂,D 警察拉人扣留。都後依法辦事,陳大主教洗唔洗大大聲話
係香港之羞恥呀!講完幾日後又話要收翻呢句野。呀陳大主教,你o係天主教香港教區主教
o黎架,你o係代表香港教區成個天主教 D 人講o野o架!
其實陳大主教o係天主教香港教區主教,應該o係香港教區處理天主教教務,發揚天主教義。
真唔明點解搞到教會咁政治化?唔通天主教香港教區想改為香港最大?麍F黨?
或o係陳大主教利用教會做後台玩政治,增加自已?麍F治本錢?如果o係就可恥啦!
佢成日話香港搞普選,又話中央委任制度選特首唔民主!佢又唔諗下自己都o係羅馬教庭
委任出o黎做天主教香港教區主教!如果要搞普選香港教區主教?!幾時輪到佢呀!
仲學乜人講普選丫佢!
呢頭要爭普選,果頭又要反對政府?麍F改方案。難得政府都肯讓步搞個政改方案出o黎,
雖然內容唔o係好,但起碼有個開始,算有 D 誠意丫!乜都唔理,只o係認得反政府,
政府推乜方案出o黎都要去反!我好懷疑呀陳大主教知唔知自己做緊乜!??
WTO單野仲離奇!係電視都睇到D 警察真o係好克制,已經算好忍得 D 示威者啦!
D 示威者搞事搞暴亂,D 警察拉人扣留。都後依法辦事,陳大主教洗唔洗大大聲話
係香港之羞恥呀!講完幾日後又話要收翻呢句野。呀陳大主教,你o係天主教香港教區主教
o黎架,你o係代表香港教區成個天主教 D 人講o野o架!
其實陳大主教o係天主教香港教區主教,應該o係香港教區處理天主教教務,發揚天主教義。
真唔明點解搞到教會咁政治化?唔通天主教香港教區想改為香港最大?麍F黨?
或o係陳大主教利用教會做後台玩政治,增加自已?麍F治本錢?如果o係就可恥啦!
佢成日話香港搞普選,又話中央委任制度選特首唔民主!佢又唔諗下自己都o係羅馬教庭
委任出o黎做天主教香港教區主教!如果要搞普選香港教區主教?!幾時輪到佢呀!
仲學乜人講普選丫佢!
呢頭要爭普選,果頭又要反對政府?麍F改方案。難得政府都肯讓步搞個政改方案出o黎,
雖然內容唔o係好,但起碼有個開始,算有 D 誠意丫!乜都唔理,只o係認得反政府,
政府推乜方案出o黎都要去反!我好懷疑呀陳大主教知唔知自己做緊乜!??

_________________________
鎖千智=deepdream=夢軒
鎖千智=deepdream=夢軒
前一個議題
索引