Re: 香港的網友來打個招呼吧! #424959 - 2004-09-28 05:40:21 wankiwu 亢龍有悔 註冊: 2002-05-09 文章數: 663 來自: HK HI﹗我係稥港架﹗今晚中秋去邊度"red"呀? _________________________ 參考好了,別放在心﹗ 凡事努力便無悔一生。 ↑