Re: 如果以後我去賣鹹鴨蛋了... #1427612 - 2011-04-06 07:08:03 George Sand 終日乾乾 註冊: 2010-03-10 文章數: 115 張貼者: 君無邪你不用如果..而且是一定會去賣的...呵呵.. 不知道會不會熊熊就得去賣:p _________________________ ♪There is only one happiness in life, to love and be loved.- George Sand♪ ↑