>至於做朋友只是讓我更痛苦..
其實我同你情況差不多..不過我比你傷得更深...
我也有同感...我覺得..如果見到某人會令你忑忐不安..而應響日常生活..
就不必見面和做朋友..有時候你想和她做朋友..人家未必想..
事實許多例子證明..我是以大圍心態..而並不是悲觀..
既然人家已放手..為何不放過自己呢..還苦苦相求再做朋友..為何..?
某日碰見又是另一會事..太遠的事我不會想..我想這就是緣份..一切隨緣吧..
藍影....^_^
其實我同你情況差不多..不過我比你傷得更深...
我也有同感...我覺得..如果見到某人會令你忑忐不安..而應響日常生活..
就不必見面和做朋友..有時候你想和她做朋友..人家未必想..
事實許多例子證明..我是以大圍心態..而並不是悲觀..
既然人家已放手..為何不放過自己呢..還苦苦相求再做朋友..為何..?
某日碰見又是另一會事..太遠的事我不會想..我想這就是緣份..一切隨緣吧..
藍影....^_^