Re: 請教何謂衰破、空破 #47947 - 2001-12-04 14:28:22 nplc 或躍在淵 註冊: 2001-11-22 文章數: 218 來自: Hongkong K大老 呢這樣說我更糊塗了, 什么三月占卦 春木來剋 但是 有氣 呢講誰有氣呀,二月占卦呢,又是誰有氣呢? 唔該呢講詳細D! _________________________ 不應驗,多指教. ↑