是神醫是仙醫 #46087 - 2001-11-23 01:35:40 nplc 或躍在淵 註冊: 2001-11-22 文章數: 218 來自: Hongkong 哎呀呀! 呢真系講到我心裏去了,我亦系懷疑這個病喲! 我看呢不但是天醫,而且還是神醫是仙醫. 哎呀!呢真神! 呢能不能夠講一講呢是點樣看出來的?I'm sorry 我的國語水準是很差的.莫見怪羅! _________________________ 不應驗,多指教. ↑