Re: 炎上格 ?又好像正格 ? #25742 - 2001-08-01 05:30:11 yiaos 見龍在田 註冊: 2001-04-27 文章數: 46 哇,跟我同年月日生ㄟ,只差幾時辰:)過得如何呢?大丙透干,好熱,火好多。藥師不在家...有事請留話... ↑