✨AI算命大師
議題選項
議題評分
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? #1689484 - 2014-02-19 18:05:40
神威如龍 離線
亢龍有悔
註冊: 2012-09-12
文章數: 650
張貼者: biglazy1020
張貼者: 神威如龍
張貼者: biglazy1020
反饋一下, 到現在2014 還是沒有 =)

你有冇好積極去追女仔呀?有冇好好執下自己個LOOK,操FIT自己,或者學返門手藝,追女仔雖然我唔識,但係一定唔係死追爛追,人地對自己一開始冇意思想一齊,純粹想做朋友就冇可能嫁啦。


Hello, 不好意思那天回覆了沒有再上來查看, 所以這麼遲才回覆!
我是幫朋友問, 我本人是女的, 朋友身形矮小肥胖, 個Look好難執,我會叫佢學返門手藝, 多謝你建議, 他本身女性朋友很多, 但女生都只當他是好朋友果種。

angel

唔好意思,我睇漏左,我以為命主就係您本人。
好,就咁睇成局火土旺 大多都係皮膚黑黑 可能五官唔係好吸引人,如果有錯既話就多多糾正啦,我只係初學者。再者啦,我都只係一位高中生,準備考DSE,人生歷煉以及輩份比您差得遠!但如果係我既話,嘗試認識一個人以及與之深交,點解唔融入個個人既世界呢?打探多d佢有咩喜好,盡量有多些少topic可以講下,若果肥矮,我覺得都可以去做下gym,就算矮,有一身肌肉至少比大肚腩好睇得多啦,唔夠靚仔唔夠型,咪唯有執執自己儀容,乾淨企理,打扮一下自己,最少都唔好搞到自己成舊薯仔咁既樣,若果您朋友做齊哂,至少都正正常常。但您有提到佢有好多女性朋友,即係其實佢人緣都唔差啦,至少都比好多宅男贏在起跑線上。




全部議題
議題 貼文者 : 張貼日期
全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2010-01-10 19:11:53
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 蔡霹靂1 2010-01-11 01:06:20
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 毋戒行者 2010-01-11 04:50:27
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 混沌初開 2010-01-11 05:51:29
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 阿理不達 2010-01-11 07:34:34
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2010-01-11 11:10:33
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? chlceokk 2010-01-11 13:07:54
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? house6006 2010-01-11 15:04:27
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2010-01-11 16:18:02
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 易者 2010-01-11 16:29:44
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2010-01-11 16:42:54
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2010-01-12 17:22:00
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 夢瑜珈 2010-01-12 22:12:16
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 蔡霹靂1 2010-01-13 01:29:21
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? house6006 2010-01-13 05:28:14
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 林道雄 2010-01-13 08:36:07
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2010-01-13 11:45:12
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2010-01-13 12:54:32
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 實相無相 2010-01-13 12:59:16
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 實相無相 2010-01-13 13:04:32
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 林道雄 2010-01-13 13:25:37
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2010-01-15 18:34:40
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2014-02-05 11:09:01
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 神威如龍 2014-02-05 11:44:46
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2014-02-19 01:07:10
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 神威如龍 2014-02-19 18:05:40
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? 蔡霹靂1 2014-02-05 12:31:06
Re: 全盤火土, 從旺, 31 歲了, 還未交過女朋友, 請問何時會有姻緣? biglazy1020 2014-02-19 01:10:08

板主: 華阿姨

本站是個命理討論的園地,如果您要問命,請務必詳閱各板板規,遵守發問規則,不要只留個生日或是命盤, 其他什麼都沒提。貼命盤的方法請特別注意算完命盤後的文字說明,不要貼個沒人看懂歪七扭八的命盤, 貼錯命盤及未遵守板規者,文章很有可能被不預警刪除 另外,如果您提了問題,而有人回覆的話,不論對與錯,請務必多上來回應論命者, 我們不歡迎那種提了問題就等人回答,也不回應的人。我們需要的是,「良好的互動」及「長期的追蹤」。
本站大多數的討論區都得要註冊才能發言,您若是要張貼討論,請務必註冊為使用者, 如果您忘了您的密碼,請在登入」的畫面, 輸入您的帳號,再按一下我忘記我的密碼了」, 此時系統會寄一封信到您當時註冊的 Email 信箱裡面, 裡面則附有一個臨時密碼,請您拿到密碼後用此臨時密碼登入。登入之後可以在 編輯個人檔案」裡面修改成您習慣的密碼。
logo
欣洋網路有限公司