張貼者: 神威如龍
張貼者: biglazy1020
反饋一下, 到現在2014 還是沒有 =)
你有冇好積極去追女仔呀?有冇好好執下自己個LOOK,操FIT自己,或者學返門手藝,追女仔雖然我唔識,但係一定唔係死追爛追,人地對自己一開始冇意思想一齊,純粹想做朋友就冇可能嫁啦。
Hello, 不好意思那天回覆了沒有再上來查看, 所以這麼遲才回覆!
我是幫朋友問, 我本人是女的, 朋友身形矮小肥胖, 個Look好難執,我會叫佢學返門手藝, 多謝你建議, 他本身女性朋友很多, 但女生都只當他是好朋友果種。
前一個議題
索引