Re: 各位大大, 我又要問題要問大家了, 因為我要計劃一下, 我想知道我十月份會否跟公司同事途徑香港, 返大陸睇廠 #1361063 - 2010-09-07 14:48:03 =藏鏡人= 或躍在淵 註冊: 2006-08-30 文章數: 364 來自: 鴨母寮豬哥窟 謝謝反饋!祝平安順利! _________________________ 文山齋 http://a108866kao.pixnet.net/blog ↑