Re: 各位大大, 我又要問題要問大家了, 因為我要計劃一下, 我想知道我十月份會否跟公司同事途徑香港, 返大陸睇廠 #1361033 - 2010-09-07 13:31:49 dORABB 或躍在淵 註冊: 2010-09-03 文章數: 308 謝謝你的回答對啊, 老闆是過去巡視業務, 本來初時是希望我同往, 但後來又改變心意其實我都都知機會不大,不過心中還有少少希望, 經過你解釋, 我死心了 編輯者: dORABB (2010-09-07 14:05:09) ↑