Re: 中國隊要 "全裸”出局么? #110780 - 2002-06-13 14:49:19 nplc 或躍在淵 註冊: 2001-11-22 文章數: 218 來自: Hongkong 我係從頭到期尾都睇過囉,雖然沒有入球,但係打得總算有地氣勢,比以前進步多囉 _________________________ 不應驗,多指教. ↑