to Emma.小妹妹
以目前的D網, 我認為做個旁觀者好過行動者.
以目前的D網, 我認為做個旁觀者好過行動者.
_________________________
Times change, people change, it' s just what happens, you know? No pain no gain, right!?
Times change, people change, it' s just what happens, you know? No pain no gain, right!?
前一個議題
索引