雖然我唔係前輩,
但係我想試下答:
1. 朋友要求的話, 你便是代他搖, 問問題依然是他, 所以世爻應該是問卜者
2. 如果朋友不知情, 即是你「自作多情」,所以世爻是你自己
3. 占天氣的話, 我記得不是取特別用神, 是看哪一爻動而言, 如父母爻動, 就是下雨
4. 就我的角度而言, 我認為占卜是取特定一刻的「資料」,因為天時會影響人, 所以用當地當時會較適合, 也較有道理~
如我有錯, 請各方前輩不吝賜正!
但係我想試下答:
1. 朋友要求的話, 你便是代他搖, 問問題依然是他, 所以世爻應該是問卜者
2. 如果朋友不知情, 即是你「自作多情」,所以世爻是你自己
3. 占天氣的話, 我記得不是取特別用神, 是看哪一爻動而言, 如父母爻動, 就是下雨
4. 就我的角度而言, 我認為占卜是取特定一刻的「資料」,因為天時會影響人, 所以用當地當時會較適合, 也較有道理~
如我有錯, 請各方前輩不吝賜正!

前一個議題
索引