你話我們星期幾去唱k好?
幾點好? 大家比d意見! thx
-----------------------------------------------
小弟得星期四六日得咋~~~其他日子要回校哦, 晚上又要返工

但你你不用理我, ^^hehe~~~
幾點好? 大家比d意見! thx
-----------------------------------------------
小弟得星期四六日得咋~~~其他日子要回校哦, 晚上又要返工

但你你不用理我, ^^hehe~~~

前一個議題
索引