Re: 港人登記署 #291999 - 2003-11-12 04:40:58 般若多 亢龍有悔 註冊: 2003-08-07 文章數: 602 來自: Hong Kong 我覺得在這網好難看到香港人..嘩~現在有4,5,6 個人,你話多唔多喇..呵呵.. ↑