Re: 工作問題 #289275 - 2003-11-05 10:33:15 lulu_cf 潛龍勿用 註冊: 2002-05-13 文章數: 13 做老師比做行政工作好太多! _________________________ 一切為心造,心造一切果 逍遙如意 ↑