Re: [請教] 八字批命, 有冇大師可以指點下我, 想問姻緣同事業... #1120141 - 2008-12-11 08:50:27 alicewwpp 潛龍勿用 註冊: 2008-12-10 文章數: 5 婚姻宮與夫星之用酉前卯後轉為卯前酉後夫、子較有希望所以晚婚之象晚婚也比較好 <--- 幾多歲才叫晚婚呢?另一半會是怎樣的人?乙亥,殺不穩丙子乙丙癸喜巳午未 ↑